نیروی انتظامی ضامن امنیت شبانه روزی جامعه 

امام جمعه شهر شوسف گفت: کارکنان ناجا با تلاش‌های شبانه روزی، امنیت را درشهر‌ها و جاده‌ها دربالاترین سطح برقرار می‌کنند تا خدشه‌ای در جامعه وارد نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه شهر شوسف در دیدار با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی بخش شوسف ضمن تبریک هفته ناجا از زحمات شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و آسایش مردم در شهر تقدیر و گفت: امنیت کنونی مردم و جامعه مدیون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است

او با بیان اینکه نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است افزود:کارکنان ناجا با تلاش‌های شبانه روزی، امنیت را درشهر‌ها و جاده‌ها دربالاترین سطح برقرار می‌کنند تا خدشه‌ای در جامعه وارد نشود.

حجت الاسلام نوری ایران اسلامی را ازامن‌ترین کشور‌های منطقه برشمرد و اظهار کرد:همین اقتدار نیرو‌های مسلح است که جلوی شرارت دشمن را می‌گیرد و این تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی باعث شده تا ایران به امن‌ترین کشور در منطقه تبدیل شود.

امام جمعه شوسف بیان کرد: پلیس باید با مردم با رأفت و رحمت رفتار کند تا قشر ضعیف جامعه پلیس را یار و یاور خود در رسیدن به حقوق قانونی خود بدانند.


بیشتر بخوانید


ستوانیکم بهرامی فرمانده انتظامی بخش شوسف گفت:سلامت اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد سلامت در کنار سلامت جسمی، روانی و معنوی نقش و اهمیت گسترده‌ای دارد .

او افزود: یکی از عواملی که به صورت گسترده با میزان سلامت اجتماعی افراد در ارتباط است امنیت اجتماعی است .

بهرامی عنوان کرد: امنیت در کشور ما و منطقه با تلاش و کوشش همکاران ما در نیرو‌های مسلح و مشارکت مردم محقق یافته است و همچنین در حوزه بخش شوسف ما تلاش داریم که بحث امنیت اجتماعی و سلامت اجتماعی که یکی از دغدغه‌های اصلی ما است در این خصوص همکاران ما تلاش می‌ کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.